Přidal MaReK_ dne 15.07.2019 18:57
#1
Zdravím, riešim problém zabudol som heslo na Skype a emailová adresa kde vám pošlú heslo už neexistuje. Čiže som vypísal inú, tam mi poslali kód, a následne sa mi zobrazí formulár kde treba odpovedať na otázky aby nadobudli istotu že to žiadam práve ja a nie niekto iný.
Už som ho vypísal a odoslal asi 7-8x za 3 mesiace. Do každej kolonky som dal najpresnejšie informácie, napr. "Napíšte 3 kontakty z vášho Skype". Všetko som vyplnil presne tu cez SP vizitky som našiel Skype kontakty ktoré viem že som tam mal pridané. Menil som ich v ďalšej žiadosti... a stále nič. Príde email že, nedokážu posúdiť či som to práve ja a že to mám skúsiť znova.
Neviem čo mám už robiť, rozlúčiť sa stým účtom alebo čo
Nejaké rady/tipy alebo len váš názor?
Přidal Pandy dne 15.07.2019 21:43
#2
A dělal jsi to přímo v klientu nebo na webovém skype? (tam mě to tedy obvykle přeměrovalo na ten web. skype a vyřešila jsem to). Ono od doby přihlašování se před účet microsoft, máš stejné údaje.
Moc jsem Ti neporadila, jen přemýšlím nahlas a čerpám z vlastní zkušenosti.
Přidal asthenic dne 15.07.2019 22:20
#3
Skype ma snad nekonecny zoznam moznosti co sa supportu tyka. Online chat, Microsoft forum, bot,.. Cokolvek.
https://bit.ly/2XT5rTs