Název novinky: SuperPařba FiveM CZ/SK/EN :: Pripojenie

Přidal WiXen_ dne 18.01.2021 20:51
#1

Ahoj, mám problém, doteraz som hrával na wifi, ale keďže som chcel silnejšie pripojenie (čo je samozrejme cez kábel iba), tak som si kúpil kábel, ale router mám v inej miestnosti (nie je možnosť ho presunúť k môjmu PC), čiže som kúpil 15m kábel.
Vyskúšal som pripojenie a bolo ešte slabšie ako cez wifi, chcem sa týmto opýtať, môže to byť dĺžkou toho kábla?

Přidal Pandy dne 18.01.2021 20:59
#2

Zdravím,

přesouvám do správné sekce.

Přidal WiXen_ dne 18.01.2021 21:01
#3

Zdravím,

přesouvám do správné sekce.

Ďakujem, nebol som si istý či to patrí priamo tam.

Přidal Bratek dne 18.01.2021 21:04
#4

Ahoj, pokud jsi koupit standardní kabel UTP cat.5, tak ten má citelnou ztrátovost až kolem 100m, tudíž u tvých 15 metrů by neměl být problém. Od kterého poskytovatele a jaký tarif máš doma? Modem máš taky od operátora nebo kupovaný jinde a jak dlouho ho už máš?

Přidal WiXen_ dne 18.01.2021 21:29
#5

Ahoj, pokud jsi koupit standardní kabel UTP cat.5, tak ten má citelnou ztrátovost až kolem 100m, tudíž u tvých 15 metrů by neměl být problém. Od kterého poskytovatele a jaký tarif máš doma? Modem máš taky od operátora nebo kupovaný jinde a jak dlouho ho už máš?


Přidal Bratek dne 18.01.2021 21:40
#6

Ano, myslím rychlost, snad nemáš nějaký nejnižší tarif. Modem máš už delší dobu nebo je nový? Případně můžeš zkusit ještě kontaktovat svého internetového poskytovatele, jestli není nějaký problém z jejich strany. Kabel by ti měl vždy jít lépe jak wifi a ne naopak.

Přidal WiXen_ dne 18.01.2021 22:06
#7

Ano, myslím rychlost, snad nemáš nějaký nejnižší tarif. Modem máš už delší dobu nebo je nový? Případně můžeš zkusit ještě kontaktovat svého internetového poskytovatele, jestli není nějaký problém z jejich strany. Kabel by ti měl vždy jít lépe jak wifi a ne naopak.


Přidal Pandy dne 18.01.2021 22:24
#8

Prosím nepiš do Hide, zde kromě administrátorů nemá nikdo přistup do hide, tak ať ti mohou poradit. Smile

Přidal Bratek dne 18.01.2021 22:29
#9

To by mělo bohatě stačit, zkus si zavolat na operátora, jestli tam nemají nějaký problém a případně můžeš ještě zkusit vyměnit kabel, jestli není z obchodu vadný.

Přidal WiXen_ dne 18.01.2021 22:36
#10

To by mělo bohatě stačit, zkus si zavolat na operátora, jestli tam nemají nějaký problém a případně můžeš ještě zkusit vyměnit kabel, jestli není z obchodu vadný.

Okey, ďakujem ti moc krát. Smile môže sa Lock!, keby som mal nejaké otázky tak ťa kontaktujem do SZ

Přidal Bratek dne 19.01.2021 07:46
#11

Zamykám.

Lock!