Název novinky: SuperPařba FiveM CZ/SK/EN :: Pripojenie
Přidal WiXen_ dne 18.01.2021 20:51
#1
Ahoj, mám problém, doteraz som hrával na wifi, ale keďže som chcel silnejšie pripojenie (čo je samozrejme cez kábel iba), tak som si kúpil kábel, ale router mám v inej miestnosti (nie je možnosť ho presunúť k môjmu PC), čiže som kúpil 15m kábel.
Vyskúšal som pripojenie a bolo ešte slabšie ako cez wifi, chcem sa týmto opýtať, môže to byť dĺžkou toho kábla?
Přidal Pandy dne 18.01.2021 20:59
#2
Zdravím,
přesouvám do správné sekce.
Přidal WiXen_ dne 18.01.2021 21:01
#3
Zdravím,
přesouvám do správné sekce.
Ďakujem, nebol som si istý či to patrí priamo tam.
Přidal Bratek dne 18.01.2021 21:04
#4
Ahoj, pokud jsi koupit standardní kabel UTP cat.5, tak ten má citelnou ztrátovost až kolem 100m, tudíž u tvých 15 metrů by neměl být problém. Od kterého poskytovatele a jaký tarif máš doma? Modem máš taky od operátora nebo kupovaný jinde a jak dlouho ho už máš?
Přidal WiXen_ dne 18.01.2021 21:29
#5
Ahoj, pokud jsi koupit standardní kabel UTP cat.5, tak ten má citelnou ztrátovost až kolem 100m, tudíž u tvých 15 metrů by neměl být problém. Od kterého poskytovatele a jaký tarif máš doma? Modem máš taky od operátora nebo kupovaný jinde a jak dlouho ho už máš?
Přidal Bratek dne 18.01.2021 21:40
#6
Ano, myslím rychlost, snad nemáš nějaký nejnižší tarif. Modem máš už delší dobu nebo je nový? Případně můžeš zkusit ještě kontaktovat svého internetového poskytovatele, jestli není nějaký problém z jejich strany. Kabel by ti měl vždy jít lépe jak wifi a ne naopak.
Přidal WiXen_ dne 18.01.2021 22:06
#7
Ano, myslím rychlost, snad nemáš nějaký nejnižší tarif. Modem máš už delší dobu nebo je nový? Případně můžeš zkusit ještě kontaktovat svého internetového poskytovatele, jestli není nějaký problém z jejich strany. Kabel by ti měl vždy jít lépe jak wifi a ne naopak.
Přidal Pandy dne 18.01.2021 22:24
#8
Prosím nepiš do Hide, zde kromě administrátorů nemá nikdo přistup do hide, tak ať ti mohou poradit.
Přidal Bratek dne 18.01.2021 22:29
#9
To by mělo bohatě stačit, zkus si zavolat na operátora, jestli tam nemají nějaký problém a případně můžeš ještě zkusit vyměnit kabel, jestli není z obchodu vadný.
Přidal WiXen_ dne 18.01.2021 22:36
#10
To by mělo bohatě stačit, zkus si zavolat na operátora, jestli tam nemají nějaký problém a případně můžeš ještě zkusit vyměnit kabel, jestli není z obchodu vadný.
Okey, ďakujem ti moc krát.
môže sa
, keby som mal nejaké otázky tak ťa kontaktujem do SZ
Přidal Bratek dne 19.01.2021 07:46
#11
Zamykám.