Informácie o serveri

R
Pripojiť sa na server

Čítať tému

samp problem
_CrazyMonkey_
čau mám taký problém že my stále padá samp. spustím server ale asi po 10s to crashne.Help
Upravil _CrazyMonkey_ dňa 14.10.2014 10:23
Tearsko
ak je to klasický crash s tabulkou tak reinstal na iné miesto na disku , zmaž samp zložku v dokumentoch
stanley_novotny
mě to zas nejde přihlásit Sad píšemi to login selhal .. ani nevim jestli mam psát heslo od superparba.eu ... Sad
stanley_novotny
Nejde mi se přihlásit na server "píše mi to login selhal" .... co mam dělat ? btw jaké mam tedy psát heslo ? píšu od superparba.eu Sad jsem nováček ...
Yamamoto
Crazy:

Jak napsal btears, reinstaluj to, kdyžtak smaž samp user files.

Stanley:

Ach bože, tohle je zlej sen, vím přesně jak to myslíš. Takže asi tak změň si nick v klientu sampu broučku, připoj se na server a SAKRA čti co se tam píše a tak to taky udělej... žádný heslo ze stránky se tam nezadává když zapneš server pod novým nickem vyskočí ti tabulka a je tam jasně napsaný že se registruješ a at zadáš heslo.. tohle opravdu už není možné co máte někdy za problémy..
_CrazyMonkey_
reinstaloval som to a teraz to nejde ked spustim server píše to: the application was unable to start
correctly(0xc0000142) . Click OK to close the application
Upravil _CrazyMonkey_ dňa 14.10.2014 14:34
rikardo
Citácia
_CrazyMonkey_ napsal:

reinstaloval som to a teraz to nejde ked spustim server píše to: the application was unable to start
correctly(0xc0000142) . Click OK to close the application

Samp si nainštaloval tam kde máš aj gta?
Jopo
No, to sú tie cheaty rofl
ATomas
_CrazyMonkey_
Odinstaluj GTA SA i SA-MP a smaz slozku:
CjazykrogramFiles/RockstarGames/GTA San Andreas
Nainstaluj gta i sa-mp znovu a uz si do gta nedavej zadne mody atp...

stanley_novotny:
Tvuj nick uz nekdo pouziva zvol si jiny (v sa-mp clientu). nemusis mi hesl ostejne jako mas na webu neni to nijak propojene
_CrazyMonkey_
Lock!
twistedTSD
Ok
Prejdite na fórum:
Anketa