Hiearchie článků

SuperNews - RZE 11

SuperNews | Czech_

Zdravím všechny čtenáře SuperNews! Jelikož mnozí z vás nás žádali, aby SuperNews byly zachovány, tak jsme se společně s hlavním adminem webu domluvili, že je obnovíme. Tyto nové SuperNews nebudou už vycházet každý měsíc, ale budou vycházet pouze, když budou nějaké UPDATY či větší změny, o kterých je nutné vás všechny informovat. Také budou tak obsáhlejší a s více informacemi. Do týdne vyjde nová RZE 11, která obsahuje spoustu nových možností. Hlavní položkou jsou nové kanceláře. Vše podstatné, co nová RZE obsahuje, naleznete v těchto SN! Přeji příjemné čtení.


 

CEO Kanceláře

  • V nové RZE vyjdou také nové kanceláře, které vám nabídnou novou herní aktivitu, ale i možnost si vydelat další peníze. Také to má další zajímavé funkce, které se dozvíte v následujících bodech. Další informace je možné najít ZDE (klik).

 

Systém:

      • V každém městě se bude nacházet Relax Bar s vlastním interiérem, ve kterém si budete moci pořídit kancelář ve virtuálním prohlížeči v PC. Vše naleznete příkazem /ceo.
      • Můžete vlastnit až 5 kanceláří a v každé z nich provozovat různé odvětví.
      • Každá kancelář a každé odvětví bude mít svůj vlastní custom interiér. V kanceláři si lze navolit různé prvky (personál, vybavení, dekorace...), které v dané kanceláři chcete, od toho se také bude odvíjet cena zakoupení.
      • Po koupi kanceláře si jako první musíte pořídit v kanceláři laboratoř, která vám umožní prozkoumat (odemknout) vybrané CEO odvětví.
      • Odvětví zaměřené na produkci. V těchto odvětvích budete kupovat nebo krást zásoby, ze kterých se budou vyrábět produkty a plnit různé jiné mise.
      • Odvětví zaměřené na těžbu a následnou produkci. Zde budete těžit suroviny (pomocí automatických strojů, ale i manuálně) a za pomocí doplňování chemikálií vyrábět produkt. 
      • Kluby budou odvětví zaměřené na starostlivosti o zaměstnance, prosperitu klubu a spokojenost, dle čeho se bude odvíjet váš zisk. 
      • Odvětví zaměřené na řízení dopravního podniku. Budete se starat o najaté zaměstnance, vozidla, různé potřeby, k čemu jsou opět vázané různé typy misí.
      • V dané kanceláři si pak lze nastavit spawn, ukládat peníze a vozidla atd.

 

Fotografie:

                      •  

 

Podkovy a Challenge

  • Mnozí z vás nám psali, že na serveru není mnoho aktivit, kterými byste se sami mohli zabavit. Proto jsme se rozhodli, že vám na server přidáme nové možnosti, jak se zároveň zabavit a také na tom něco málo i vydělat.

 

Systém:

      • Na mapě se generují náhodně podkovy Váš úkol je jediný, a to najít danou podkovu a získat tak odměnu.
      • Pokud kolem nějaké podkovy projdete, tak se vám na mapě zobrazí písmenem C. 
      • V chatu se vám generují různé výzvy. Seznam aktuální a splněných výzev naleznete pomocí /challenge. Tyto challenge jsou opravdu různé a za splnění dané challenge získáte odměnu.
      • Za plnění podkov a challengů také nově získáte achivementy.

 

Fotografie:

 

Nový quest a flappy bird eventy

  • V nové RZE se také objeví nový quest. Jedná se o quest s názvem EMP (Electric-Magnetic pulse).

 

Systém:

      • Jedná se o to, že pokud někdo tento quest použije, tak vám na vašem vozidle vyřadí motor.
      • Po použití příkazu /emp ID vám tak daný hráč v radiusu může vyřadit váš motor, a tak vás zastavit. 
      • Každé použití má cooldown nabíjení pár sekund. 
      • Hráči se objeví upozornění, že mu bude vyřazen motor.
      • Tento quest bude omezen v počtu použití, které bude nutné doplňovat v tuningu. Počet použití se dá levelovat (čím větší quest level, tím více možnosti použití).

 

  • Pro novou sérii questů jsme také přidaly nové eventy, které bude nutné splnit pro obdržení dané série. Tyto eventy nesou název Flappy bird. Určitě je mnozí z vás znají z admin akcí, takže věříme, že si je určitě rádi zahrajete.

 

Systém:

      • Tyto nové eventy se nachází na stadionu (/stadion), kde je také lze spustit.
      • V tomto eventu jde o to, že skočíte volným skokem a musíte sebrat všechny CP, které se po vaší cestě směrem k zemi nachází.
      • Tento event má celkem 4 mapy - Beach, Green, Xmas, Construction
      • Veškeré informace následně naleznete v /help - eventy.

 

Fotografie:

 

Nové možnosti a změny pro RC ZERO

  • Tato nemovitost obdrží nové funkce, kterými si tak lépe může vydělat. Také se všem RC vozidlům změní jejich určité možnosti.

 

Systém:

      • Do nemovitosti RC Zero bude přidán Vortex a RC Van.
      • Přidána nová možnost si v dané nemovitosti obarvit své RC vozidlo (hlavně tramvaj, vortex a RC auto)
      • RC vozidlo má nově baterie, které je nutné dobíjet.
      • Vaše RC vozidlo si lze nově dobíjet v RC Zero.

 

Fotografie:

 

Výherní losy

  • Přinášíme vám zbrusu nové losy, na kterých lze vyhrát nějaké ty peníze.

 

Systém:

      • Losy lze nakoupit v nemovitosti 24/7 a Inside track.
      • Připravili jsme si pro vás hned několik druhů losů, takže si můžete vybrat, které vám sedí nejvíce.
      • Své zakoupení losy naleznete v /losy, kde také naleznete informace a možnost navigace pro zakoupení losů.

 

Fotografie:

Losy 3Losy 4

 

Ostatní změny

  • Zde naleznete drobnější změny, které budou také v nové RZE.

 

Seznam:

      • Do /vobchod bude přidána možnost zjistit, jaké vozidlo se vykupuje v docích.
      • Premium car bude mít novou možnost, a to automatické nitro po nasednutí do vozidel z ulice či vlastních. Nelze uplatnit v admin závodech.
      • Bude aktualizováno /help a to konkrétně v sekci peníze, zábava a eventy na stadionu.
      • Přidán bude také nový event - 3D Derby. Tohle derby se odehrává na kostce, která se postupně otáčí. Přidáno také do random eventu a random gang derby.
      • Nové achivementy budou také přidány např. Snězeno jídel, vypito alkoholu, nalezení podkov, splnění challengů....

 

  • Pokud tě novinky zaujaly, tak jak fungují můžeš najít v ukázce od Killatora (ZDE - klik).
  •  

 

 

  • Oslovili jsme pár hráčů, aby nám sdělili, co si o novém updatu myslí. Tito hráči na serveru již hrají dlouho, takže zřejmě nějaký přehled o serveru již musí mít. Vrhneme se na to! 

 


Jertn - “Server by se měl více soustředit na akce.”

  • Dlouhodobý hráč, ale také bývalý administrátor a správce akcí. Co si myslí o novém updatu? Jak vidí situaci na serveru do budoucna? Jsou akce hlavní prioritou serveru? To vše se dozvíte níže.

 

│Vítám tě Jertne u tohoto rozhovoru. Zanedlouho vyjde nová RZE 11, jaký na ni máš ty osobně názor dle toho co jsi viděl? Co tě tam uchvátilo a co naopak zklamalo?

► Ahoj, děkuji za pozvání. Viděl jsem jen video od Killátora, takže nevím přesně, co všechno tam bude nebo nebude. Ale vím, že tam ukazovali kanceláře, které se mají brzy přidat na server a nějaký balíčky a challenge. Co se mi na kancelářích libí je asi to, že má hráč opět do čeho investovat, ale to je tak všechno. Ano, pro hráče, co mají 100 milionů je to nejspíš dobrá investice, ale nemyslím si, že by to mělo být něco zábavného, něco kvůli čemu by začli opět někteří hráči hrát a něco co by je tu drželo. Taky mi přijde, že ty kanceláře jsou vlastně skoro stejný jako rozvážení drog v gangu. Dovezeš zásoby, čekáš na výrobek, rozvezeš a dostaneš peníze. Nevím no RZE 11 mi prostě moc zajímavá nepřijde a rozhodně mě tam nic nezaujmulo natolik, že bych se na ty updaty těšil. Největší zklamání je tedy to, že se nepřidalo nic zábavného, nic kvůli čemu bych měl začít víc hrát na serveru.

 

│Co by jsi ocenil jako zábavnou aktivitu třeba ty? Měly by se tyto aktivity soustředit spíše do celku (více hráčů) nebo pro jednotlivce?

► Myslím si, že už se asi nic nového za zábavu pro více hráčů vymyslet nedá, protože gangy jen tak neožijou, jelikož už o ně neni takový zájem, jako byl dřív a nepřicházejí noví hráči, kteří by vystřídali ty staré, jako to bylo dřív. Je jasný, že už tu nebudou hrát všichni, co tu hráli před 7 lety, protože ti lidi už maj děti, práci a prostě už nemaj věk a čas na to jezdit grka. Pak jsou ale akce, které jsou nebo teda spíš byly jedna z nejlepších zábav na serveru, ale teď máš 3 akce za den a všechny jsou stejný a ještě k tomu, se opakujou pořád dokola a nikdo nedělá nové akce. Myslím si, že by se měli nabrat konečně nějaká schopná OA, která budou mít kvalitní akce a lidi to bude bavit a budou na ně rádi chodit.

 

│Myslíš si tedy, že by se vývojáři a admin team měli zaměřit na to co na serveru je a nevyvíjet další věci?

► Ano, protože za těch 13 let, co Superpařba existuje už je tam prostě skoro všechno, co jde udělat a co neni, tak je na konkurenci a když se to přidá, tak akorát SP dostane hejt. Co je na SP ale fakt dobrý je systém akcí a je to myslím i budoucnost SP. Myslím si, že místo nějakejch updatů, který bohužel moc nepomáhaj by se měl Team zaměřit právě na akce. Vím, že všechny ty updaty zaberou hodně času, ale koukni se, jak dopadly ostrovy, drogy atd. pomohlo to vždy jen na chvilku, ale teď už to nikoho nezajímá, proto nemá cenu vymýšlet další takové krátkodobé updaty(jako třeba kanceláře), ale zaměřit se hlavně na ty akce a dělat je tak, aby to lidi pořád bavilo. Jinak poslední update, který se mi opravdu líbí jsou random eventy. Našel jsem starý video od Atomase z roku 2013 a došlo mi, že se od roku 2013 nepřidalo absolutně nic, co by nějak změnilo to, co můžeš na serveru dělat. možná to je jeden z dalších důvodů, proč SP přichází o hráče, protože jestli se za 8 let nepřidalo nic převratnýho, tak je to asi dost špatně. Potom se teda ani nedivim, že SP upadá. A nevěřil jsem, že to někdy napíšu, ale Aure měl asi pravdu a snažil se SP změnit i když trošku jiným způsobem, protože ten server už několik let držela ta komunita, co tu byla, ale bohužel to dopadlo tak, jak to dopadlo. (Vím, že tu bylo pár větších updatů, jako jsou ostrovy, drogy atd. ale nic z toho nevydrželo).

 

│Máš nějakou specifickou otázku ohledně nějaké přidané věci, třeba co ti není přesně jasné v nějaké z věcí, které v nové RZE budou (například ve funkci, formě...)? Následně ti na to může být zodpovězeno vývojářem v SN. Může to být opravdu cokoliv třeba i z dotazníku.

► Žádný dotaz ohledně nové RZ nemám, to spíš k dotazníku, přesněji teda k amnestii. Není to tedy otázka pro vývojáře, ale spíše pro AT. Proč hráči hlasovali o amnestii, když se to nakonec podle hráčů nerozhodlo, já vím, že nechtěj pustit každýho, ale to, koho pustili na server nedává vůbec smysl, Například Raty a Vojta369, oba měli permu za to stejný, ale UB dostal ten, kdo měl víckrát permu. Nebo člověk, kterej si nechal dát permu před 3 měsíci, tak že 3x dostal ban za cheating (Aimshow) dostal unban, ale další hráč, který si změnil jen nick (Quaid) a je už rok v banlistu UB nemá. Taky vím, že aspoň 5 hráčů, kteří dostali UB, tak tam nebudou hrát bez kamarádů a chtějí si dát permu zase zpátky. Proč se nedala prostě poslední globální amnestie, ale radši se bude dávat malá amnestie každý půl rok.

 

│Tvůj dotaz tedy přepošlu patřičným lidem. Jako poslední věc mě zajímá či se ty osobně podíváš na server až vyjde nová RZE a vyzkoušíš si nové prvky?

► Na serveru se podívám na ty challenge a uvidím, jak mě to bude bavit, ale kanceláře ani zkoušet nebudu, protože mi to nemá co nabídnout, peníze némam, nepotřebuju si je do ničeho uložit a nebavilo by mě to.

 

│Děkuji ti za tvůj čas, hezký zbytek dne.

► Díky za rozhovor, užívej život!

 

 

Odpověd: Skylake - Hlavní Administrátor

∟ Zdravím, ta otázka ohledně amnestie nebyla úplně chápána jako "hlas lidu", jestli má být, či nemá být. Šlo spíš o jakousi informaci pro nás - jaký pohled mají hráči na permabanované hráče a jestli by chtěli úplnou, nebo částečnou amnestii. Ačkoliv převažovala možnost úplné amnestie, tak jsme se o tom samozřejmě nejdříve bavili s AT. Bohužel, a jak jsem již zmiňoval ve svém topicu, nedospělo se k závěru, že by být vůbec měla. Později se díky některým členům administračního teamu, kteří se se mnou za amnestii postavili, udělala a to způsobem výběru hráčů, kteří dostanou amnestii a následnému překontrolování námi, hlavními administrátory. Nutno podotknout, že my - hlavní, jsme ze seznamu odebrali opravdu úplné minimum, aby byla amnestie co nejrozsáhlejší. Na otázku, proč tenhle dostal amnestii a proč tenhle nedostal, nebudu reagovat. Své důvody to má a to z našich zkušeností s hráči. Já jsem se z tohoto dotazníku snažil vytěžit maximum a co nejvíce dát na hráče a jejich pohledy. Myslím si, že se to celkem i povedlo a dost věcí z dotazníku zavedeno bude, né-li vše. Samozřejmě to, co je na seznamu bude zavedeno určitě, některé věci již na serveru jsou a fungují.

 

 


2PAC - “Hráči jsou moc zhýčkaní.”

  • 2PAC se poslední dobou po svém permabanu na webu dosti angažuje v záležitostech ohledně serveru. Rozhodli jsme se ho tedy oslovit, aby nám řekl svůj názor no novou RZE a jaké problémy vidí v dnešní době na serveru. Vše co nám řekl, se dozvíte níže v rozhovoru.

 

│Ahoj 2PAC, vítám tě u rozhovoru do těchto SN. Pro tyto SN je hlavním tématem RZE 11, co na ni ty osobně říkáš? Překvapily tě nějak nové věci nebo si čekal něco více?

► Zdravím, děkuji za tuto otázku a můžu říct, že jako nápad dobrý, co se týká kanceláří a celkově zpracovaní, ale celkem pozdě, když nebudeme počítat, že už tohle je na konkurenci, tak při této hratelnosti bych se spíš zaměřil na věci, které odradili hráče od hraní a zkusil bych na tom zapracovat, tak aby to v rámci možnosti vyhovovalo všem.

 

│Co přesněji těmito věcmi myslíš? Například věci z dotazníku nebo nějaké jiné, ve kterých ty vidíš problém?

► Ten největší problém, který přetrvává několik let je nefunkční ekonomika, která postihla nejvíc hratelnosti skrz reformy. Jediný co mi vadí na dotazníku je to, že hráči tu vůbec nemají žádné slovo a jejich "hlasy" vůbec nic neznamenaly. Řeší se tu více potřeby vedení jak potřeby hráčů, přitom oni tvoří "živost" a "funkčnost" různých zaměstnání atd. Dále bych dodal "Star Wars" věci, které mod RZE zabijí. Dám přiklad, že před pár měsíci se odhlasovalo zrušení radlice a najednou se plánuje přidat zpět a ponechat rakety (anketa na streamu). Nejen že tyto věci ničí job teráka a vojáka, ale i pro nováčka to může být odpuzující, že čeká reálnou zemi a uvidí tyhle věci.

 

│Není to trochu proti tvému tvrzení? Když říkáš, že by se měli vývojáři řídit potřeby, které chtějí primárně hráči a přesně radlici si odhlasovali sami hráči v dotazníku.

► V některých případech ano. Jsem jeden z těch co tu hraje několik let a takových nás je tu víc, kteří už své zažili a našli se v tom, co je baví. Bohužel většina hráčů je tak zhýčkaných, že chtějí všecko bez snahy. Dám přiklad: Dříve když někdo chtěl být vojákem, terákem nebo gangsterem, tak si ten dotyčný musel projít cestičkou (skillem), aby se vypracoval na úroveň stávajících hráčů a snažil se být i lepší jak oni. Tím chci říct, že jak se stal server "simulátorem" misí a přidáním různých vymoženosti k ulehčení, tak hráči ztratili motivaci něčeho dosáhnout. Co se týká přidání radlice, tak chci dodat, že jakmile hráči odeberete věc, kterou má nejradši a dáte mu příležitost to získat zpátky, tak si pro to půjde i přes "mrtvoly".

 

│Vidíš tedy v tomto v nové RZE nějaký posun, co se týká tohoto nebo to bude dle tebe spíše k horšímu?

► Podle mě to bude tak, že ti "bohatí" hráči si zakoupí kanceláře jako další věc, která se dá vlastnit a pak po čase to omrzí. Protože přece jen ty kanceláře jsou známé už 2 roky či kolik v Onlinu a to samé na konkurenci. Samozřejmě umím uznat dobrou myšlenku, ale musí být pro ni vhodná doba, jak už jsem odpověděl k první otázce.

 

│Máš nějakou specifickou otázku ohledně nějaké přidané věci, třeba co ti není přesně jasné v nějaké z věcí, které v nové RZE budou (například ve funkci, formě...)? Následně ti na to může být zodpovězeno vývojářem.

► Mám otázku ohledně deaglu na G a jak se bude rozlišovat hráč se skillem a cheater. Nejsem si jistý, jestli to je součástí nové RZE, ale podle mě blbost trestat hráče banem za to, že je dobrý.

 

│Dobrá tedy, tvoji otázku předám dále a v SN ti na ni bude některým z vývojářů zodpovězena. Jako poslední věc se tě chci zeptat, či ty sám osobně se půjdeš na novou RZE podívat a případně si pořídíš nové věci, které bude nová RZE nabízet.

► Podívat se určitě půjdu, ale že bych nějakou takovou věc vlastnil to určitě ne. Už teď bych musel sedět 24/7 u PC a vydělávat pomocí misí, abych měl základ a já na to nemám čas.

 

│Děkuji ti za tvůj čas, to je vše. Hezký zbytek dne.

► Pohoda. Jsem rád, že jsem měl možnost vyjádřit svůj názor a poukázat na věci, které by se měli řešit mnohem více. Přeju všem příjemné čtení a hezký zbytek dne.

 

 

Odpověd: ATomas - Majitel portálu

∟ Ahoj... my je budeme banovat za aimbot. Rozhodně ne za to, že jsou dobří. :) To co jsem říkal, ve streamu bylo spíš myšleno tak, že až se ten cheater s aimbotem bude vymlouvat, že je pouze dobrý, tak v to budeme brát menší potaz. Pokud to vyznělo na streamu jinak, tak za to se omlouvám, rozhodně to ale nebude tak, že každý dobrý s deaglem dostane automaticky ban za aimbot. Pravidla platí furt stejně jako doteď. :)

 

 


Disco - “Propagace Killatora mi není sympatická.”

  • Disco patří mezi zkušené hráče, jenž zde na serveru strávili několik hodin. Také rád svými znalostmi a názory zasahuje do dění se okolo serveru. Jeho názory zní většinou rozumně, co ale poví na tento update a na situaci s úbytkem hráčů? To si musíte přečíst níže.

 

│Vítám tě u tohoto rozhovoru, Disco. Již brzy vyjde nová RZE 11, zaujala tebe svým obsahem? Čekal jsi něco více nebo to je dostačující?

► Zdravím tebe i čtenáře teda v prvé řadě a děkuju za pozvání do rozhovoru. Upřímně, patřím k té ne úplně staré gardě, ale té starší už spíš ano, která na SP už vyzkoušela téměř všechno a dosáhli všeho co mohli. Je proto těžké mě teď něčím nadchnout tak, abych se vrátil k aktivnímu hraní, tím mířím tedy i k nově plánované RZE 11. Z mého hlediska a taky z dlouhodobého hraní mě vždy fascinovalo, jak je vše propojeno mezi hráči a různými zaměstnáními a nakousnu tu takové větší téma a to jsou kanceláře, kde spíš si začínám všímat jak se stává SP opravdu osamocenou misařskou zábavou. Ačkoliv Maxgustina si opravdu vážím a rozhodně vidím tam na těch kancelářích kus práce, věřím že to zabralo hodně času a propracované to je si myslím určitě dobře, jen to není úplně to, co bych si představoval.

 

│Co by jsi tedy dle tvých zkušeností a názorů změnil a na co je nutné se orientovat? Aby to třeba lidi jako jsi ty donutilo znova hrát.

► Tak musím říct už hned ze začátku a věřím tomu, že spustím dost velkou lavinu hatu, ale na aktuální SP komunitu mě nedonutí jít hrát nikdo a nic, ani mód a ani sebelepší update. Uznat ale musím, že jsem, teď už beznadějnou, naději měl taky, že právě tito hráči jsou ti, co by měli táhnout za jeden provaz a zkusit udržet SP ještě nějakou dobu. Nadšení už ze mě ale vyprchalo a vidím krutou realitu. Tito hráči a aktuální komunita nemá zájem SP, alespoň na SAMPu, udržet (tedy alespoň ne její většina). Jinak teda abych doodpověděl na ty kanceláře, čekal jsem teda větší propojení se zaměstnáními, gangy. Přijde mi i trošku divný, že kanceláře jsou pro všechny a ne jen omezený počet, což právě celkově ke konceptu SP nesedí. :D Vem si, že máš omezený počet firem a gangů. K tomu taky odpovídá, že se zabraňuje i nějaké rivalitě a motivaci něčeho dalšího na té SP dosáhnout, když k tomu máš přistup víceméně kdykoliv. Samozřejmě ale těch věcí, co by mě na SP přivedlo zpět je daleko více, já osobně bych se nebál ani nějaké větší proměny mrtvých zaměstnání za jiná, více propracovaná a ne jen se zaměřením na CP a mise. Pro to by ale musela být i vhodná a dostatečně upoutávající propagace a myslím si, že SP takové lidi má, jen o ně postupně přichází.

 

│Jde nějak komunitu ovlivnit, přeci pokud se například budou řídit administrátoři přísnějšími pravidly, tak přijdeme i o aktivní hráče za vidinou získat - možná - nějaké nové? Jaký druh propagace, by podle tebe nejvíce SP pomohla?

► Já už hodněkrát něco naznačoval i v SB a podobně. Mě osobně teda propagace Killatora není vůbec sympatická. ale to je čistě můj problém a nemusí to mít takto zbytek SP, ale jde i o způsob, jakým je SP propagovaná. Když jsem začínal já na SP, tak mě teda určitě přilákala možnost si zahrát realitu jako malý děcko, lákala mě ta zaměstnání, hodně mě třeba bavil taxikář, bez ohledu na to jak moc reálný to kvůli portům bylo nebo ne, ten smysl toho tam byl zachován. Pak ale když jsem začal hrát víc aktivně a zkoušel i jiné joby, tak už mě tam zase držela komunita firmy a dělal jsem podstatně dlouho Řidiče Autobusu právě kvůli firmě. Způsob Killátorovy propagace je představení novinek a pokec s ATomasem, což je jeho kontent a nemám mu do toho co mluvit, ale jak tohle má potencionálního hráče nalákat, když neví, k čemu ty updaty vlastně jsou a co je vlastně mód zač před updatem. Co se týká komunity, těžko takto říct. Osobně si myslím, že amnestie všech a především teda bordelářů s myšlenkou, že mohou změnit názor, je k ničemu. Ostatně pár lídí už to dokázalo, nehledě na to, že kdyby naklusali ti, kteří tvrdili, jak je SP sra*ka a domlouvali hromadný pban a dělali po amnestii jakoby nic, zrovna ti by mi teda byli pro smích. Prozradím ale, že jsem do dotazníku Make SP Great Again byl taky pro jistou formu amnestie, ale jen pro hráče, kteří opravdu prokáží nějakým způsobem, že chtějí na SP hrát a taky chtějí SP udržet na nějaké úrovni, ač teda ta úroveň klesla dost rapidně. Zkrátka byl jsem pro to, aby ti co chtějí být zahrnuti do amnestii si o ní požádali s relevantními důvody proč by oni měli být vybráni. O jejich návratu by pak rozhodli třeba hlavní, ať mají šanci i ti, kteří neměli dobré vztahy s porotci pUB.

 

│Měli by se vývojaři v příštích updatech řídit spíše podle těchto dotazníku (hráčů) nebo se soustřeďovat na body, které si zde zmínil? Protože většina lidí má spíše obrácený názor v dnešní době o hraní reality a každý chce spíše jen co nejvíce aktivit a zaměstnání, která by jim pomalu vydělávala sama.

► Upřímně si myslím, že na postu vývojářů jsou vybraní hodně kvalitní lidé. Je pravda, že s nimi nemusím souhlasit ve všem a taky to nedělám, ale někde v hloubi vím, že jsou na správném místě a odvádí svou práci nejlépe jak umí se všemi předpoklady, které by hráči mohli potencionálně namítnout. Jenomže já sám už jsem pár věcí napsal (naprogramoval) a mohu říct z místa, že nejde se držet furt jen toho co chtějí hráči (lidi). To ostatně vypovídá i o zrušení G-skillu tenkrát. Já byl ten, co říkal, že to určitá zaměstnání zabije anebo budou méně aktivní, protože na tom ta aktivita stála. Nejspíš se to tedy potvrdilo, protože G-skill se vrací. Do určité míry být populistický je dobrý, ale nejde to u všeho a hlavně nerušit něco, co je oblíbené a je součástí SP už dlouhé roky. Vývojáři by se ale měli zabývat určitě i body, které nenavrhují hráči. Měli by mít přehled o tom, co na SP nefunguje, nevyužívá se a zaměřit se na to nebo to nahradit. Bohužel ale taky musím brát v potaz, že vývojářů není moc a že taky mají osobní životy, takže je zcela pochopitelné, když by argumentovali tím, že nežijí jen pro SP. K těm "samovydělávajícím" zaměstnáním. K tomu řeknu jen tolik, že to přestane bavit po čase, já jsem toho důkazem sám. Po nějakých možná 800 nahraných hodinách jsem už mise nemohl ani cítit a šel jsem dělat job zaměřený na hráče. Ten job ale musí především být zajímavý a dobře ohodnocený, to je faktor, na který by se při vývoji mělo klást dost velký důraz.

 

│Zmínil jsi, že propagace od Killatora dle tebe není dostatečná. Jaký koncept propagace by podle tebe měl ATomas udělat, aby byla řekněme úspěšnější?

► Tady hodně záleží právě i na tom, jak je se SAMPem počítáno do budoucna. Cítím tam jistou strategii v oznámení FiveM, že se ATomas snažil hráče na SAMPu udržet ještě a nabídnout jim naději v přechodu na aktivnější platformu. Nevím, jestli to byl úplně dobrý krok, pokud měl v plánu SP na SAMPu zachovat. Osobně bych FiveM spustil zvlášť a vybudoval bych ho na tom, že si ho hráči jednou sami najdou a snažil se SP na SAMPu nějak udržet. Ukazuje se totiž teď i to, že vlastně spousta lidí přestala hrát na SAMPu a ví, že přijde FiveM. Když se rozdělí pak komunita na 2 části, pak jeden projekt dle mého názoru umře a asi nemusíme dlouho přemýšlet nad tím, který z těch dvou to bude. Pokud bych ale zaměřil propagaci už k FiveM, tak rozhodně cílit na krátkou, výstižnou, hlavně v případě updatů mírně napínavou a ne zcela odhalující ukázku možností, které update nabízí. Hráč si totiž potřebuje zachovat důvod, proč si to má jít vůbec zahrát a ne se vše dozvědět z videa. Víc do detailu třeba řešit formou streamů. Myslím si, že SP měla za celou existenci dost grafiků a střihačů, kteří v tom byli fakt dost dobří a dokázali by něco vymyslet.

 

│Jako i dalším tázaným hráčům, tak i tobě dám tuto možnost. Zajímá tě nějaký bod z updatu nebo třeba z dotazníku, který by si chtěl, aby ti vývojáři zodpověděli v SN? Tvá otázka může být opravdu o čemkoliv a následně ti na ni zodpoví nějaký vývojář v SN.

► Zajímalo by mě, jestli se nějakým způsobem řeší hratelnost, sleduje se nějak výhledově jak to vypadá do budoucna a jestli se podnikají nějaké kroky, které mají pád alespoň zbrzdit. Tedy jestli se plánuje nějaká propagace, popř. jaká, nebo se to nechává náhodě a čeká se na uchycení FiveM.

 

│Dobře. Jako poslední věc se tě zeptám, či se ty osobně půjdeš podívat na novinky RZE a vyzkoušíš si je?

► Abych pravdu řekl, sám nevím. Měl jsem v plánu od srpna aspoň jednou za 14 dní si na SP čas udělat, ale vždy jsem si našel daleko lepší zábavu. Budu se snažit, ale neslibuju nic. :D

 

│To je vše. Děkuji ti za tvůj čas.

► Já díky za rozhovor a taky, že SN nenecháte umřít. :D

 

 

Odpověd: ATomas - Majitel portálu

∟ Ahoj. Co se týká propagace, tak ta se řeší... v tomto bych ale potřeboval pomoc, nikomu z youtube se nic moc dělat nechce. Hratelnost se řeší vydáváním updatů, ve kterých se snažíme rozvíjet možnosti, které GTA SA nabízí. Snažíme se řídit také přáním hráčů... je ale těžké jim vyjít vstříc, protože názory jejich se dost kříží. :)

 

 

  • Vážíme si všech vašich názorů a budeme pracovat na tom, aby se vám na serveru hrálo co nejlépe. Děkujeme za vaši zpětnou vazbu a s Vývojáři dané věci rozhodně promyslíme.

 

 

 

 


V nedávné době zde proběhly změny, které byly zapříčiněny dotazníkem. V daném dotazníku jste mohli vyjádřit svůj názor, co byste si přáli na serveru změnit. Zde je pár změn, které jsme před RZE pro vás přidali.

 

  • Mnohé z vás zajímaly vaše bany, proto jsme pro vás přidali příkaz /mojebany, ve kterém zjistíte vaše obdržené bany.
  • Byla také povolena zbraň deagle na místě spolujezdce.
  • U mafie bylo povoleno obdžení odměny na místě spolujezdce.
  • Na webu bylo povoleno sledování žádostí o UB/stížností na AT pro všechny uživatele.

 

Ostatní plánované změny z dotazníku naleznete ve vyhodnocení dotazníku (ZDE- klik). Tyto změny se budou postupně přidávat.

 

Také pro vášnivé sledovatele administrátorů vám zde dám změny a novinky v admin teamu za poslední dobu. 

 

2.8. 2021

  • Novými organizátory akcí po zkušební době stali LoadiNg_ a Drauth. Doufáme, že vás od té doby zásobí svými novými akcemi.

 

4.8. 2021 

  • Megabite po odchodu ze všech svých postů odešel daný měsíc i z admin teamu celkově. Pro admin team je každý odchod dlouhodobého administrátora velkou ztrátou, čehož MegaBite nebyl výjimkou. Děkujeme ti za tvou práci a ať se ti daří.

 

8.8. 2021

  • Administrátor RuliiKkO byl suspendovaný za zneužití svých admin práv.

 

9.8. 2021

  • Ben. byl z pozice moderátora povýšen na řadového administrátora. Od této doby vás na serveru již může plnohodnotně trestat. Také pro vás pořádá aktivně admin akce.

 

15.8 2021

  • Bohužel nás opustil organizátor akcí Fantomas_, který dobrovolně opustil administrační team. Snad i bez něj bude OA team stále na dobré úrovni.

 

21.8. 2021

  • Reggie_ na webu nebyl moc aktivní, proto mu hlavní admin odebral porotce pub pro web. Následně tento post získal sběratel Bratek, který si tak připsal další povinnost.

 

22.8. 2021 

  • Benovi krátce po jeho povýšení byla přidána také další možnost. Bude hlasovat jako porotce prominutí banů.

 

15.9. 2021

  • Další organizátor akcí se nás rozhodl opustit. Byl to tentokrát restart_, který se dobrovolně vzdal svých admin práv.

 

18.9. 2021

  • Pro někoho slavný den, ale pro admin team je to rozhodně ztráta dlouhodobých a zkušených administrátorů. Danger.RMV dobrovolně opustil administrační team a spolu s ním odešel také náš španělský admin RuliiKkO.

 

19.9. 2021

  • Jelikož porotce pro pub na webu byl po odchodu Dangera neobsazený, tak se novou porotkyní stala Kačka.

 

20.9. 2021

  • OA team přišel o dalšího člena. V tento den byl vyhozen také organizátor akcí Nukaz.

 

21.9. 2021

  • Po odchodu administrátorů zde zbylo pár postů. Novými porotci pro pub pro server se stali Ben. a Mine. Novým porotcem prominutí byl zvolen Fatalqo_.

 

23.9. 2021

  • Za svoji práci na moderátorovi byl povýšen na administrátora Simo.

 

24.9. 2021

  • V tento den nás opouští také velmi známý administrátor, jehož jméno je Pitras. Ten se rozhodl také odejít z administračního teamu.

 

30.9. 2021

  • Po Pitrasovi se stává novým porotcem pro pub pro server nováček Simo. Ben pro sebe získá post správce crew.

 

12.10. 2021

  • evry_ dobrovolně opustil post správce akcí. Novým správcem akcí se stal Simo, který má tak na starost chod akcí a jejich organizátorů.

 

21.10. 2021 

  • Czech byl suspendovaný za porušení admin práv. Také byl kvůli tomu následně vyhozen z postu moderára fóra.

 

23.10. 2021

  • Novým moderátorem fóra se stal Mine, který tak bude aktivně hlídat hříšníky nejen na serveru ale i na webu.

 

 

Tohle je už opravdu vše.

Děkuji vám za přečtení těchto SuperNews, ve kterých byla hlavním tématem nová RZE. Budu se na vás těšit zase příště! 

 

 

Redaktor SN - Czech

Grafik - checkm8

Vývojáři - Tears a Maxgustin

 

Kubon
#1 | Kubon dne 29 October 2021 09:22:06
Až na vypínání motorů, který ocení jenom Mine, tak to vypadá slušně.
Uvidíme jak to vylepší server.

Díky za SN Czechuking
domi
#2 | domi dne 29 October 2021 10:24:45
tyjo hodne dobry poctenicko<3
MegaBite
#3 | MegaBite dne 30 October 2021 09:18:54
"Megabite", mně už fakt přijde, že to děláš naschvál čumím
checkm8
#4 | checkm8 dne 31 October 2021 01:22:19
@ATomas Pokud chceš pomoct s propagací tak bych prvně začal u FB stránky kde má like 5,1 tisíc lidí ;)

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlaště se nebo se registrujte pro možnost hodnocení.

Výborné [7 Hlasů]
50%
Chvalitebné [3 Hlasů]
21%
Dobré [2 Hlasů]
14%
Dostačující [Žádné hlasy]
0%
Nedostačující [2 Hlasů]
14%
Anketa
Těšili jste se na konec léta?
Ano, už mám léta dost
13 Hlasů
19%
Ano, ale léto mi nevadí.
11 Hlasů
16%
Ne, nemám rád zimní období.
46 Hlasů
66%
Pro hlasování musíte být přihlášeni.
Uživatelé online
· Hosté online: 2